شرایط خرید لاستیک های دولتی

خرید لاستیک های دولتی ایرانی

جهت خرید لاستیک دولتی برندهای ایرانی می بایست شخص متقاضی در سایت ثبت نام نموده و خرید خود را در سیستم ثبت نماید و پس از واریز وجه آن بصورت آنلاین، نسبت به ارسال مدارک از طریق لینک زیر و یا اسکن بارکد زیر اقدام نماید.

https://app.epoll.pro/۳۶۸۱۵۸۲۵

پس از بررسی مدارک و تایید آن در سامانه جامع تجارت وزارت صنعت ، معدن و تجارت (صمت)، کالای خریداری شده برای سرویس سنتر منتخب کاربر جهت نصب بر روی خودرو ارسال می­گردد. دریافت اصل و کپی مدارک توسط متصدی سرویس سنتر صورت گرفته و در صورت عدم مغایرت با مشخصات خودروی مراجعه کننده، نسبت به نصب لاستیک در سرویس سنتر طرف قرارداد سایت اقدام می­گردد.

لازم به ذکر است هزینه تعویض و بالانس لاستیک­ها بصورت جداگانه بر اساس نوع خدمات و کالای مصرفی توسط سرویس سنتر دریافت خواهد شد.

(هزینه ارسال لاستیک­ها تا سرویس سنتر به عهده مشتری می­باشد)

اسناد مورد نیاز

  1. سند خوردو (برگ سبز) (تصویر پشت و رو) 
  2. کارت ملی مالک خودرو
  3. کارت ماشین (تصویر پشت و رو) 

هنگام مراجعه به سرویس سنتر همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی دارنده خودرو، اصل و کپی برگ سبز خودرو و اصل و کپی کارت ماشین جهت تایید کارشناس سرویس سنتر الزامی است

شرایط دریافت لاستیک ایرانی با نرخ دولتی

  1. پلاک خودروی متقاضی مربوط به تهران باشد.
  2. پروفایل ثبت نام کننده، سند خودرو، کارت ملی و شماره موبایل و حساب واریز کننده وجه متعلق به مالک خودرو باشد.
  3. با توجه به محدودیت موجودی سفارش های بیش از دو حلقه همگی لغو می­شوند.
  4. با توجه به تغییرات اعمال شده از طرف وزارت صمت لاستیک صرفاً پس از دریافت تاییدیه سامانه جامع تجارت بر روی خودرو نصب خواهد شد.
  5. جهت دریافت پیامک تاییدیه وزارت صمت می­بایست شماره موبایل خریدار به نام صاحب سند خودرو باشد.
  6. متقاضی حداقل طی یک سال گذشته از سهمیه خود استفاده نکرده باشد و سهمیه آزاد برای خودروی ایشان در سامانه جامع تجارت موجود باشد.
  7. در صورت عدم ارسال تصویر مدارک تا ۳ روز پس از ثبت سفارش، فاکتور ابطال خواهد شد و مبلغ واریزی به  کیف پول کاربر عودت داده می­شود.
  8. اولویت تحویل کالا با افرادی است که واریز وجه آنها زودتر انجام شده باشد و در صورت اتمام موجودی مبلغ واریزی افراد بعدی به حساب مالک خودرو بازگردانده خواهد شد.
  9. در صورت عدم مراجعه به سرویس سنتر طی ۷ روز بعد از تاریخ تحویل بابت تحویل اسناد و مدارک خواسته شده و نصب لاستیک، سفارش لغو شده و مبلغ واریزی به  کیف پول کاربر عودت داده می­شود.
  10. تصاویر بدون کیفیت و با وضوح پایین یا مخدوش نیز بررسی نشده و موجب ابطال سفارش می­شوند.
  11. تصاویر فتوکپی مدارک بدون همراه داشتن اصل مدارک قابل قبول نبوده و موجب ابطال سفارش می­شود.
  12. ارسال مدارک بدون ثبت اینترنتی سفارش و پرداخت آنلاین، ابطال می گردد.
  13. عدم پاسخگویی به تماس­های هماهنگی تحویل لاستیک موجب ابطال سفارش می­گردد. توجه داشته باشید که در صورت پاسخگو نبودن شما، همکاران ما حداکثر تا ۳ نوبت با شما تماس خواهند گرفت و در صورت عدم پاسخگویی سفارش لغو  می­گردد و مبلغ واریزی به  کیف پول کاربر عودت داده می­شود.

توجه داشته باشید تمامی پیامک­های ارسالی از طرف سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش صرفاً از طریق خط شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۰۰۱۶۰ ارسال می­گردد.

در صورت عدم تایید خرید به هر دلیل از موارد بالا و درخواست عودت وجه توسط کاربر از کیف پول، مبلغ صرفاً به حساب خریدار ثبت نام شده روی سایت عودت داده می­شود.

جهت برگشت وجه می­بایست از طریق فرم زیر اطلاعات مربوطه به شرکت ارسال گردد. 

https://app.epoll.pro/۳۷۴۰۹۱۰۰